Sihtir, Bandirmali

Αξιότιμε κύριε Διευθυντά του Νέου Μουσείου της Ακροπόλεως, επειδή τσαμπουκαλίδικα λογόκρινες το πνευματικό έργο ενός παγκοσμίου φήμης Έλληνα δημιουργού με το επιχείρημα ότι «η μεν περίοδος καταστροφής είναι πέραν κάθε αμφιβολίας, αλλά οι συνθήκες άγνωστες», σου παραθέτω αυτές τις «άγνωστες» σε σένα συνθήκες.

Τις πρώτες μ.Χ. δεκαετίες «αυτό δε (Σ.Σ: ότι ο Σαούλ -γνωστός και ως Σαύλος ή Παύλος- έκανε καλύτερους εξορκισμούς από κάποιους Ιουδαίους συνάγωγους) έγινε γνωστό σε όλους τους Ιουδαίους και τους Έλληνες, που κατοικούσαν στην Έφεσο, και έπεσε φόβος σε όλους αυτούς και εμεγαλύνετο το όνομα του Κυρίου Ιησού· και πολλοί, από όσους πίστεψαν, έρχονταν να εξομολογηθούν και να παραδεχτούν τις πράξεις τους· αρκετοί δε, από όσους έκαναν περίεργα πράγματα, έφεραν τα βιβλία και τα πυρπόλησαν ενώπιον όλων· και υπολόγισαν την αξία τους και τη βρήκαν 50.000 αργυρίου. Οὕτω κατὰ κράτος ὁ λόγος τοῦ Κυρίου ηὔξανε καὶ ἴσχυεν» λένε οι Πράξεις των Αποστόλων (19.17-20).

Ο αυτοκράτορας Flavius Theodosius ή Θεοδόσιος Α’ (Ισπανία 346 – Μιλάνο 395), o αποκαλούμενος «Μέγας», καταγόταν από ρωμαϊκή οικογένεια της ιβηρικής χερσονήσου (κάργα Έλληνας ο τύπος!). Κατά τη διάρκεια λαϊκής εξέγερσης στη Θεσσαλονίκη και τη δολοφονίας του επικεφαλής της φρουράς Γότθου Βουθέριχου το 389, έδωσε την εντολή για την εκτέλεση 7.000 αμάχων (ή 15.000 κατά τους Κεδρηνό, Θεοφάνη, Μωϋσή Χωρηνό). Για την πράξη του αυτή προέβη σε «δημόσια απολογία» μπροστά στον αρχιεπίσκοπο Μεδιολάνων Αμβρόσιο. Και φυσικά, πάπαλα οι 7 ή 15 χιλιάδες παραβάσεις του «ου φονεύσεις»! 

Στις 27 Φεβρουαρίου του 380 αναγνώρισε τον Χριστιανισμό ως την επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας δηλώνοντας «επιθυμούμε όλα τα διάφορα υπήκοα έθνη […] να ακολουθούν την Θρησκεία που παραδόθηκε στους Ρωμαίους από τον άγιο απόστολο Πέτρο» και στις 8 Νοεμβρίου του 392 έθεσε εκτός νόμου τις αρχαίες θρησκείες. Στις 2 Μαΐου του 381 εξέδωσε το λεγόμενο «έδικτο κατά των αποστατών» με το οποίο τιμωρούσε με πλήρη στέρηση δικαιωμάτων δικαιοπραξίας όλους τους πρώην χριστιανούς που επέστρεφαν στην Εθνική Θρησκεία. Στις 21 Δεκεμβρίου του 382 απαγόρευσε με ποινή θανάτου και δήμευση της περιουσίας των ενόχων Εθνικών (που χαρακτηρίζονται «παράφρονες» και «ιερόσυλοι»), κάθε μορφή θυσίας, μαντικής, ψαλμωδιών προς τιμή των Θεών ή τις απλές επισκέψεις σε αρχαίους Ναούς. 

Το 384 διέταξε την κατεδάφιση ή το σφράγισμα Εθνικών Ιερών και υπέγραψε νέα απαγόρευση των θυσιών, ενώ στις 24 Φεβρουαρίου του 391 ανανέωσε την πλήρη απαγόρευση των θυσιών, των επισκέψεων σε Εθνικούς Ναούς: «Κανείς δεν θα μολυνθεί με θυσίες και σφάγια, κανείς δεν θα πλησιάσει ή θα εισέλθει σε Ναούς, ούτε θα σηκώσει τα μάτια σε εικόνες φτιαγμένες από ανθρώπινο χέρι, διαφορετικά θα είναι ένοχος μπροστά στους ανθρώπινους και τους θεϊκούς νόμους». Ως συνέπεια της διογκούμενης έλλειψης ανεκτικότητας, το 392 καταστράφηκε ο μεγάλος ναός του Σέραπι στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Σταμάτησαν να δίνονται επιχορηγήσεις προς τα παγανιστικά ιερατεία, ενώ αυξήθηκε η οχλοκρατική βία εναντίον των παγανιστικών ναών και ομοιωμάτων με την υποκίνηση των μοναχών (Βικιπαίδεια).

Το 418 μ.Χ. «παραμόνεψαν τη γυναίκα, που επέστρεφε στο σπίτι της από κάπου· και, αφού την έβγαλαν από το οδοιπορικό φορείο, την τραβολόγησαν στην εκκλησία σε κάποιον Καισάρειο και, αφού της έβγαλαν τα ρούχα, την σκότωσαν με θραύσματα αγγείων και, αφού τη διαμέλησαν, μετέφεραν τα μέλη της στον ονομαζόμενο Κιναρώνα και τα εξαφάνισαν ρίχνοντάς τα στη φωτιά». Έτσι περιγράφει ένας εκκλησιαστικός ιστορικός τη στυγερή δολοφονία της προβεβλημένης φιλοσόφου Υπατίας από τον μισαλλόδοξο χριστιανικό όχλο και ως ηθικό αυτουργό της πρωτοφανούς αγριότητας δολοφονίας κατονομάζει τον επιχώριο επίσκοπο.

Σταχυολογώντας, λοιπόν, μερικά μόνο από τα κορυφαία παραδείγματα των πρώτων χριστιανικών αιώνων βλέπουμε ότι οι ρασοφόροι υπέθαλψαν και επωφελήθηκαν από αλλεπάλληλα μαζικά εγκλήματα κατά της ζωής, της προσωπικότητας και της περιουσίας των αντιφρονούντων. Θα μπορούσαμε να τα αντιπαρέλθουμε όλα αυτά τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, αν οι σημερινοί χριστιανοί έδειχναν έστω και μια συμβολική μεταμέλεια. Σαν εκείνη τη συγγνώμη για τις Σταυροφορίες, που ζήτησε προ ετών ο Πάπας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Αντ΄ αυτού οι ορθόδοξοι απαιτούν -και δυστυχώς πετυχαίνουν- να παραχαράσσεται η ιστορία, για να μπορούν ανενόχλητοι να παραμυθιάζουν τους αδιάβαστους, ότι δήθεν εκείνοι υπέστησαν πιο μακρόχρονους και σκληρότερους διωγμούς από τα θύματά τους.

Ο ΑΓΙΟΣ (Νικόλαος) ΣΗΝΤΡΙΒΗ ΤΑ ΙΔΟΛΑ: άψογος ελληνοχριστιανική διάλεκτος στην αγιογραφία της Μονής Εσφιγμένου
Ο ΑΓΙΟΣ (Νικόλαος) ΣΗΝΤΡΙΒΗ ΤΑ ΙΔΟΛΑ: άψογος ελληνοχριστιανική διάλεκτος στην αγιογραφία της Μονής Εσφιγμένου

Επιπλέον η ορθόδοξος παράδοσις απεικόνισε το θεάρεστον έργον των εξαγνιζόντων τα δαιμονικά ελληνικά μάρμαρα ρασοφόρων, κύριε Παντερμαλή μου. Η δε ορθόδοξη γραμματεία βρίθει ύβρεων κατά του ελληνικού πολιτισμού, του οποίου ταυτόχρονα δηλώνουν … θαυμαστές οι οπαδοί της ελληνορθοδοξίας!

Σε άλλη στιγμή δήλωσες «Για μένα σημασία έχει να ενημερωθεί ο επισκέπτης για την ιστορική αλήθεια, ότι έγιναν δηλαδή καταστροφές στον Παρθενώνα από τους χριστιανούς. Αυτό είναι ένα γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Δεν υπάρχουν όμως ντοκουμέντα που να αποδεικνύουν πως οι καταστροφές έγιναν από ρασοφόρους». Πράγματι, πονηρούλη διευθυντή, δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι τις καταστροφές στον Παρθενώνα τις έκαναν ρασοφόροι με σφυρί και καλέμι στο χέρι. Πράγματι, δεν υπάρχουν αποδείξεις για τη φυσική αυτουργία, ενώ οι αποδείξεις για την ηθική αυτουργία είναι συντριπτικές. Δηλαδή, εσύ έσπευσες να απαλλάξεις λόγω αμφιβολιών τους ρασοφόρους, που πέραν πάσης αμφιβολίας φανάτιζαν τους ανεγκέφαλους να καταστρέψουν τον Παρθενώνα.

Είπες ακόμα ότι δεν δέχθηκες πιέσεις από την Ιερά Σύνοδο, αλλά κάποιοι πολίτες που σου δήλωσαν ότι «σκανδαλίζονται από τις επίμαχες σκηνές». Έστω ότι τους σκανδαλιζόμενους από την προβολή της ιστορικής πραγματικότητας τους έκρινες ως περισσότερους από τους σκανδαλιζόμενους από την παραχάραξη της ιστορίας. Έστω ότι έτσι περισσότεροι (αν και αυτό θα κριθεί την ερχόμενη Κυριακή). Δια της πλειοψηφούσης συναισθηματικής απόψεως καταγράφεις εσύ την ιστορία;! Αν είναι έτσι, διευθυντάρα μου, χαντακώνεσαι μένοντας στην Ελλάδα. Πολλά φράγκα και μεγάλη δόξα θα  αποκτούσες στη Δημοκρατία της … Μακεδονίας!

Όσο το επιχείρημα που επιστρατεύουν οι απολογητές σου, αυτό της επιστημονικής σου κατάρτησης και του πρότερου άμεμπτου βίου σου, τα οποία τάχα δεν μας επιτρέπουν να σε κακολογούμε για την τωρινή ιστορική παραχάραξη, φυσικά είναι φλυνάφημα. Μόνο ένα όνομα θα σου πω, Γεώργιος Τσολάκογλου: εξαίρετος στρατιωτικός, ουδείς έχει να τον μεμφθεί για την κατάρτησή του, την ορθή επιτελική του σκέψη και τον πατριωτισμό του στη διάρκεια του πολέμου. Μόνο που όλοι τον θυμούνται ως τον πλαστογράφο διαταγής παράδοσης στους Γερμανούς, ως τον πρώτο καταγεγραμμένο δοσίλογο και ως τον πρώτο διορισμένο από τους Ναζί κατοχικό πρωθυπουργό.

Advertisements

6 thoughts on “Sihtir, Bandirmali

  1. Ο Παντερμαλης δεν εχει προτερο εντιμο βιο. Ειναι ο ιδιος που προσπαθουσε να βγαλει τους αρχαιους Μακεδονες με το ζορι μονοθειστες, σκοπιμως διαστρεβλωνοντας ιστορικα ευρηματα και μαρτυριες της εποχης. Ενα ανθρωπακι ειναι, δουλος ειτε της προσωπικης του ιδεολογιας, ειτε των ρασοφορων. Δεν ξερω ποιο απο τα δυο ειναι χειροτερο, ειλικρινα.

  2. Έτρεφα ορισμένες αισιόδοξες ελπίδες για την «ανεξάρτητη» από το Δημόσιο σύσταση του ΔΣ του νέου Μουσείου. Δυστυχώς βγήκα λάθος. ΚΑΙ σε αυτή τη θέση, διορίστηκε ένας άνθρωπος που δεν έχει αρκετό πάθος για τη δουλειά του.

    Γενικώς δεν μπορώ να φανταστώ αρχαιολόγο που θα ενέδιδε σε τέτοιου είδους εκβιασμούς, αλλά τελικά να που υπάρχουν.

  3. @ Δημήτρη,
    είχαμε ξαναθίξει το θέμα του Παντερμαλή στο Άλσος, αλλά όπως και να το κάνεις είναι πολύ δυσάρεστο να διαπιστώνεις ότι ο άνθρωπος δεν έχει κανένα σεβασμό στη τωρινή του θέση. Επιστροφή των γλυπτών, ο γάιδαρός μου!

    @ Τσαούσα,
    δυστυχώς στο Ελλαδιστάν επιπλέουν οι φελλοί. Οι καλοί καίγονται με τα σκουπίδια

    @ Ελληνάκι,
    είναι άραγε τυχαίο, που δεν διορίστηκε κάποιος πιο συνεπής στην επιστήμη του αρχαιολόγος;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s