Το τηλεφώνημα

Η Μαργαρίτα χρειάστηκε να πάει στην Αμερική και άφησε στον Γιώργο το γάτο της, που τον αγαπούσε πολύ. Μετά από καμιά βδομάδα τηλεφώνησε να δει πώς είν’ η κατάσταση. (Απομαγνητοφωνημένο και μεταφρασμένο κείμενο)

Μ: Τι γίνεται; Τι κάνει ο γάτος μου;

Γ: Τον πάτησε ένα αυτοκίνητο.

Μ: Τι; δεν είναι δυνατόν … ο γάτος μου; … πω-πωωωω…Καλά, ρε βλαμένο, έτσι απότομα μου το λες; δεν ξέρεις πόσο τον αγαπούσα;

Γ: Ε, και πώς ήθελες να στο πώ, μαμά;

Μ: Μπορούσες να μου πεις, ότι έχει ανέβει στην ταράτσα. Μετά από κάνα-δυο μέρες θα ξανατηλεφωνούσα και θα μου ‘λεγες  ότι ακόμα δεν κατέβηκε. Μετά από καμιά-δυό μέρες ακόμα θα μου ‘λεγες  ότι φώναξες την Πυροσβεστική να τον κατεβάσει. Μετά από καμιά-δυό μέρες ακόμα θα μου ‘λεγες  ότι καθώς η Πυροσβεστική τον κατέβαζε, εκείνος ξέφυγε, έπεσε στο κενό και σκοτώθηκε. Έτσι θα είχα προετοιμαστεί με την αγωνία όλων αυτών των ημερών και δεν θα μου ερχόταν τόσο ξαφνικό.

Γ: Εντάξει, κατάλαβα!

Μ: Τέλος πάντων, τι κάνεις με τα οικονομικά;

Γ: Εεε, παραιτήθηκα.

Μ: …..

Γ: Έλα, μαμά, μ’ ακούς;

Μ:… ξαναγύρισες στη δραχμή;

Γ: Όοοοχι. Θα φτιάξω κυβέρνηση συνεργασίας, οι Ευρωπαίοι θα μας δώσουν τη δόση κι όλα καλά.

Μ: Δεν το πιστεύω! Μα, καλά ρε κωλόπαιδο, ούτε στιγμή δεν μπορώ να σε αφήσω μόνο σου;!

Γ: Μα, μαμά….

Μ: ΜΑΜΟΥΝΙΑ!!! Μπαίνω στο αεροπλάνο και θα τα πούμε από κοντά. Στο μεταξύ μην κάνεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, @#$%&*!$#@&.

Σχολιάστε

